Дослідження в галузі штучного інтелекту стають все більш актуальними у сучасному світі, і наші ліцеїсти не залишаються осторонь цього процесу. Нещодавно відбувся ІІ (міський) етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України у відділенні «Інформаційні технології», секції «Системи та технології штучного інтелекту». За його підсумками двоє учнів показали чудові результати та посіли призові місця. ІІ місце здобув Грабовський Артем, учень 11-А класу, представивши дослідження на тему «Освітній фреймворк та програмована платформа для вивчення штучного інтелекту». Педагогічним керівником цього дослідження виступив Радер Роман Ілліч — вчитель інформатики та інформаційних технологій. Проєкт спрямований на створення інноваційної навчальної екосистеми, яка допомагає учням та студентам освоювати основи та практичні аспекти штучного інтелекту. Журі високо оцінило як наукову новизну роботи, так і її потенціал для широкого впровадження в освітній процес. ІІІ місце посіла Бабат Вікторія, учениця 10-А класу, з проєктом «Портативний пристрій "SOUNDAID" для допомоги людям з вадами слуху». Педагогічний керівник — вчитель інформатики та інформаційних технологій Корольков Максим Сергійович. Розробка покликана покращити якість життя людей з порушеннями слуху, забезпечуючи їм можливість краще орієнтуватися в навколишньому середовищі завдяки сучасним технологіям штучного інтелекту. Практична цінність та соціальна значущість цього проєкту вразили експертів та викликали велику зацікавленість. Ці досягнення ще раз підтверджують високий рівень української молоді у сфері інформаційних технологій. Учасники конкурсу отримали неоціненний досвід, можливість поспілкуватися з провідними експертами галузі та зробити перший крок до майбутньої наукової кар’єри. Вітаємо наших переможців та бажаємо їм подальших успіхів у наукових дослідженнях і нових звершень у світі технологій!